RHYMEREGIM : FOTOPEDIA

By: Muhammad Zulhilmi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 4-Jul-2007 09:20 Email | Share | | Bookmark
Lomo KL

 
 
 




Wednesday, 4-Jul-2007 08:48 Email | Share | | Bookmark
Kay Ell Kay Ell!!

 
 
 
View all 10 photos...
Kali ini Kami Bersama Sama (haa..KBS gak tu) ke kawasan BB dan sekitarnya...mcm biase..haus,penat sebab panas yang disebabkan pemanasan global dan jerebu yang di hasilkan oleh indon.







Ketika outing ni..Faha sempat lagi di Wakenebeb ketika amik gamba reflection...tp lepas dh kene tu,krew2 die tak kluar lak..Pelik lak aku..


Wednesday, 4-Jul-2007 08:42 Email | Share | | Bookmark
Kami Berlima Sempoi...hahaha

 
Kali ini kami berlima sebab zai ade...Farewell to A100!



Friday, 29-Jun-2007 09:56 Email | Share | | Bookmark
Bedal la!

 
 
 
Saje nak menyibuk try camane nak buat HDR...Main bajak je..(ikut tutorial la jugak)...






Thursday, 28-Jun-2007 07:05 Email | Share | | Bookmark
Lagi sekali..

 
Masjid Biru Shah Alam - night shot - second attemp after my Photomedia project..Tapi baru 2 kali shot bateri hbs...Damn..




[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net